Skip to content

Pracownicy Akademii Pożarniczej

Podstawowe informacje

Pełne imię i nazwisko
Kamil Brzoza
Główny adres email
Kamil.Brzoza@sgsp.sgsp
Opis działalności
Osiągnięcia naukowe

Organizacja konferencji naukowych (wybrane przykłady)

  • „200% kobiecości, czyli kobieta i kultura popularna vol. 2 – case studies” – kierownik konferencji – 15-16 czerwca 2018 r.
  • „Od kreski do piksela. Różne oblicza sztuki animacji” – kierownik konferencji – 7 września 2018 r.
  • „W labiryncie struktur. Ergodyczność tekstów kultury ” – kierownik konferencji – 27 października 2018 r.
  • „200% kobiecości, czyli kobieta i kultura popularna vol. 3 – Is This a Men's World?” – kierownik konferencji – 7-8 czerwca 2019 r.

Publikacje naukowe (wybrane przykłady)
  • Kamil Jędrasiak, Wyprawa kina (i kultury) w stronę wirtualności, „Kwartalnik Filmowy” nr 97 (2017), s. 335-338.
  • Kamil Jędrasiak, Machinima. Film? Wideo? Sztuka?, [w:]Wideo w sztukach wizualnych, red. Ryszard W. Kluszczyński, Tomasz Załuski, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego / Galeria Labirynt 2018, s. 155-182.
  • Kamil Jędrasiak, Gry wideo wobec innych mediów, [w:] Wprowadzenie do groznawstwa, red. Katarzyna Prajzner, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego 2019, s. 149-174.
  • Kamil Jędrasiak, Samoświadomość gier wideo, [w:] Wprowadzenie do groznawstwa, red. Katarzyna Prajzner, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego 2019, s. 245-264.
  • Kamil Jędrasiak, Zagadnienie rytmu w kinie awangardowym, [w:] Sztuka ma znaczenie, 2020,
  • (redakcja numeru czasopisma, temat; The Structure of Video Games) „Images. The International Journal of European Film, Performing Arts and Audiovisual Communication” Tom 29 Nr 38 (2021).
Zainteresowania naukowe
Stanowiska
  • asystent Katedra Nowych Mediów i Kultury Cyfrowej

    Zakres zadań w obszarze obowiązków dydaktycznych
    (problematyka: nowe media i kultura cyfrowa, gry wideo, relacje między mediami, korespondecja sztuk, ludyczne aspekty kultury, kultura gier wideo, media społeczne, narzędzia informatyczne w praktykach kulturowych):

    • prowadzenie zajęć dydaktycznych (kierunki: Nowe media i kultura cyfrowa, Media audiowizualne i kultura cyfrowa, Media Arts Cultures)
    • udział w opracowywaniu oraz aktualizowaniu programów kształcenia i planów zajęć dydaktycznych (jw.)
    • przeprowadzanie zaliczeń prowadzonych zajęć (jw.)
    • opieka nad pracami zaliczeniowymi i semestralnymi studentów (jw.)
    • opracowywanie materiałów dydaktycznych do prowadzonych zajęć (jw.)
    • przeprowadzanie konsultacji ze studentami (jw.)
    • prowadzenie i recenzowanie prac dyplomowych (gł. kierunek: Nowe media i kultura cyfrowa)
    • przynależność do komisji egzaminacyjnych egzaminów dyplomowych (jw.)


    Zakres zadań w obszarze obowiązków badawczych
    (problematyka: nowe media i kultura cyfrowa, gry wideo, relacje między mediami, korespondecja sztuk, ludyczne aspekty kultury, kultura gier wideo, media społeczne, analiza i krytyka)

    • prowadzenie i uczestniczenie w badaniach naukowych i pracach rozwojowych
    • rozpowszechnianie wyników badań naukowych lub rozwojowych poprzez publikowanie wyników
    • uczestnictwo w konferencjach i seminariach naukowych
    • doskonalenie własnych kwalifikacji zawodowych

    Pełnione dodatkowe funkcje

    - opieka nad Kołem Naukowym Badaczy Gier UŁ

    Godziny pracy

    • Poniedziałek
    • Wtorek
    • Środa
    • Czwartek
    • Piątek
    • Sobota
    • Niedziela