Pracownicy Akademii Pożarniczej
Podstawowe informacje
- Pełne imię i nazwisko
- Kamil Brzoza
- Główny adres email
- Kamil.Brzoza@sgsp.sgsp
- Opis działalności
- Osiągnięcia naukowe
-
Organizacja konferencji naukowych (wybrane przykłady)
- „200% kobiecości, czyli kobieta i kultura popularna vol. 2 – case studies” – kierownik konferencji – 15-16 czerwca 2018 r.
- „Od kreski do piksela. Różne oblicza sztuki animacji” – kierownik konferencji – 7 września 2018 r.
- „W labiryncie struktur. Ergodyczność tekstów kultury ” – kierownik konferencji – 27 października 2018 r.
- „200% kobiecości, czyli kobieta i kultura popularna vol. 3 – Is This a Men's World?” – kierownik konferencji – 7-8 czerwca 2019 r.
Publikacje naukowe (wybrane przykłady)- Kamil Jędrasiak, Wyprawa kina (i kultury) w stronę wirtualności, „Kwartalnik Filmowy” nr 97 (2017), s. 335-338.
- Kamil Jędrasiak, Machinima. Film? Wideo? Sztuka?, [w:]Wideo w sztukach wizualnych, red. Ryszard W. Kluszczyński, Tomasz Załuski, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego / Galeria Labirynt 2018, s. 155-182.
- Kamil Jędrasiak, Gry wideo wobec innych mediów, [w:] Wprowadzenie do groznawstwa, red. Katarzyna Prajzner, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego 2019, s. 149-174.
- Kamil Jędrasiak, Samoświadomość gier wideo, [w:] Wprowadzenie do groznawstwa, red. Katarzyna Prajzner, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego 2019, s. 245-264.
- Kamil Jędrasiak, Zagadnienie rytmu w kinie awangardowym, [w:] Sztuka ma znaczenie, 2020,
- (redakcja numeru czasopisma, temat; The Structure of Video Games) „Images. The International Journal of European Film, Performing Arts and Audiovisual Communication” Tom 29 Nr 38 (2021).
- Zainteresowania naukowe
- Stanowiska
-
-
asystent Katedra Nowych Mediów i Kultury Cyfrowej
Zakres zadań w obszarze obowiązków dydaktycznych
(problematyka: nowe media i kultura cyfrowa, gry wideo, relacje między mediami, korespondecja sztuk, ludyczne aspekty kultury, kultura gier wideo, media społeczne, narzędzia informatyczne w praktykach kulturowych):- prowadzenie zajęć dydaktycznych (kierunki: Nowe media i kultura cyfrowa, Media audiowizualne i kultura cyfrowa, Media Arts Cultures)
- udział w opracowywaniu oraz aktualizowaniu programów kształcenia i planów zajęć dydaktycznych (jw.)
- przeprowadzanie zaliczeń prowadzonych zajęć (jw.)
- opieka nad pracami zaliczeniowymi i semestralnymi studentów (jw.)
- opracowywanie materiałów dydaktycznych do prowadzonych zajęć (jw.)
- przeprowadzanie konsultacji ze studentami (jw.)
- prowadzenie i recenzowanie prac dyplomowych (gł. kierunek: Nowe media i kultura cyfrowa)
- przynależność do komisji egzaminacyjnych egzaminów dyplomowych (jw.)
Zakres zadań w obszarze obowiązków badawczych
(problematyka: nowe media i kultura cyfrowa, gry wideo, relacje między mediami, korespondecja sztuk, ludyczne aspekty kultury, kultura gier wideo, media społeczne, analiza i krytyka)- prowadzenie i uczestniczenie w badaniach naukowych i pracach rozwojowych
- rozpowszechnianie wyników badań naukowych lub rozwojowych poprzez publikowanie wyników
- uczestnictwo w konferencjach i seminariach naukowych
- doskonalenie własnych kwalifikacji zawodowych
Pełnione dodatkowe funkcje
- opieka nad Kołem Naukowym Badaczy Gier UŁ
Godziny pracy
- Poniedziałek
- Wtorek
- Środa
- Czwartek
- Piątek
- Sobota
- Niedziela
-