Skip to content

Pracownicy Akademii Pożarniczej

Podstawowe informacje

Pełne imię i nazwisko
Łukasz Maria Sosna
Główny adres email
Łukasz.Sosna@sgsp.sgsp
Opis działalności

Zajmuję się promowaniem nauki.

Pracę twórczą łączę z praktycznym działaniem, z zarządzaniem i promocją.
Zajmuję się planowaniem strategicznym, marketingowym opracowywaniem wiedzy, komunikacją w przestrzeni medialnej, organizacją wydarzeń czytelniczych, na potrzeby Uniwersytetu Łódzkiego.

Lubię design thinking, bo lubię i design, i thinking.

Satysfakcjonuje mnie tworzenie mądrych rzeczy, dzielenie się wiedzą, myślenie. Moje aktywności zawodowe często łączą wszystkie te elementy. Dlatego obecnie tworzę własny projekt - Archizo - układankę architektoniczną.

www.archizo.pl

Osiągnięcia naukowe

Nagrody:

2021 - srebrny medal w kategorii Teaching Aids w konkursie International Design Awards. The International Design Awards to międzynarodowy konkurs multidyscyplinarny, odbywający się w Los Angeles od 2007 r. W ostatnich latach stał się jednym z wiodących konkursów w dziedzinie wzornictwa w Ameryce.

2020 - brązowy medal w kategorii PRODUCT DESIGN w międzynarodowym konkursie DESIGN THAT EDUCATES za kolekcję klocków Archizo ECO. Konkurs prezentuje i promuje najlepsze pomysły i wdrożenia z obszaru architektury oraz projektowania o wartościach prospołecznych, które mogą przy okazji edukować i kształtować drogi przyszłego rozwoju ludzkości.

2020 - wyróżnienie MUST HAVE za kolekcję klocków Archizo ECO. must have to plebiscyt organizowany przez Łódź Design Festival, wyróżniający najlepsze polskie wdrożenia pochodzące od polskich projektantów i producentów odzwierciedlające najważniejsze trendy w polskim projektowaniu.

2018 - Punkt dla Łodzi - w kategorii – Inicjatywy za najlepszą na świecie pomoc naukową do uczenia o architekturze!

2018 - laureat konkursu Młodzi w Łodzi- mam pomysł na start-up organizowany przez Urząd Miasta Łodzi,


Zainteresowania naukowe
Stanowiska
  • specjalista ds. marketingu Zespół ds. Promocji

    W Wydawnictwie Uniwersytetu Łódzkiego opracowuję i realizuję strategie marketingowe dla wybranych serii wydawniczych, poszczególnych tytułów oraz czasopism naukowych UŁ.


    • Pozyskuję eksperckie treści dla Polskiej Agencji Prasowej z obszaru polityki miejskiej, zarządzania, socjologii, geografii - adresowane do samorządowców. Weryfikuję je oraz przy współpracy z PAP opracowuję i rozpowszechniam.
    • Promuję czasopisma Uniwersytetu Łódzkiego, wspieram redakcje w pracy. Rozpowszechniam treści, prowadzę działania w celu zwiększenia liczby cytowań poszczególnych artykułów.
    • Rejestruję nagrania video - wypowiedzi autorów na temat ich badań oraz publikacji.
    • Organizuję wydarzenia - premiery książkowe, spotkania autorskie, konferencje, wykłady. Również on-line
    • Współpracuję z prasą popularną i branżową.
    • Projektuję materiały reklamowe dla celów promocyjnych.

    Godziny pracy

    • Poniedziałek
    • Wtorek
    • Środa
    • Czwartek
    • Piątek
    • Sobota
    • Niedziela