Pracownicy Akademii Pożarniczej
Podstawowe informacje
- Pełne imię i nazwisko
- Patryk Topola
- Główny adres email
- Patryk.Topola@sgsp.sgsp
- Opis działalności
- Osiągnięcia naukowe
- Zainteresowania naukowe
- Stanowiska
-
-
Starszy specjalista informatyk w grupie pracowników naukowo-technicznych Pracownia Technik Komputerowych i Graficznych
- Nadzór nad funkcjonowaniem wydziałowej infrastruktury informatycznej, w szczególności dbałość o bezpieczeństwo sieci, administracja przełączników sieciowych, monitorowanie i tworzenie szkieletowych połączeń światłowodowych.
- Administracja hostem wirtualizacji serwerów, serwerów bazodanowych, usług sieciowych.
- Administracja usługą katalogową Active Directory obsługującą konta pracowników WNG, nadawanie uprawnień i atrybutów uprawniających do dostępu do elektronicznych usług UŁ.
- Administracja usługami poczty elektronicznej Wydziału (Office 365 - poczta elektroniczna, chmura danych, aplikacje, przypisywanie licencji Microsoft), moderowanie zespołów Teams komisji wydziałowych i rady wydziału (tworzenie formularzy głosowań, prowadzenie zdalnych spotkań).
- Generowanie certyfikatów niekwalifikowanych UŁ (podpisów cyfrowych) dla Pracowników WNG.
- Pomoc w obsłudze certyfikatów kwalifikowanych PWPW, w systemach ministerialnych/urzędowych GUS, POL-ON, ZSUN/OSF, EPUAP, inne dla pracowników dziekanatu.
- Dystrybuowanie kodów instalacyjnych ArcGIS dla pracowników i studentów WNG poprzez prowadzenie bazy danych użytkowników, weryfikacja uprawnień do pobierania kodów. Wsparcie techniczne dla studentów związane z użytkowaniem licencjonowanego oprogramowania na wydziale WNG (licencja SITE).
- Zarządzaniem wydziałową siecią bezprzewodową Eduroam: montaż punktów dostępowych, tworzenie kont użytkowników, zarządzanie kontrolerem dla anten WiFi, monitorowanie obciążenia sieci, dbałość o bezpieczeństwo sieci.
- Konfiguracja sprzętowa i programowa komputerów oraz opieka nad sprzętem komputerowych i audiowizualnym sal dydaktycznych i pracowniach komputerowych WNG.
- Obsługa zaawansowanych urządzeń do wielkoformatowego skanowania, sporządzanie skryptów programistycznych dla masowej konwersji plików graficznych.
- Wsparcie techniczne dla użytkowników wydziałowej infrastruktury informatycznej w zakresie rozwiązywania problemów z dostępem do sieci i usług sieciowych.
- Wsparcie techniczne (obsługa informatyczna, nagłośnieniowa) w organizacji wydarzeń na WNG.
- Planowanie zakupów związanych z modernizacją i rozbudową infrastruktury informatycznej WNG. Sporządzanie wniosków zamówień publicznych oraz rozpoznania rynku na potrzeby zakupu sprzętu komputerowego, sieciowego i serwerowego Wydziału.
Godziny pracy
- Poniedziałek
- Wtorek
- Środa
- Czwartek
- Piątek
- Sobota
- Niedziela
-