Pracownicy Akademii Pożarniczej
Podstawowe informacje
- Pełne imię i nazwisko
- Agnieszka Sosna
- Główny adres email
- Agnieszka.Sosna@sgsp.sgsp
- Opis działalności
- Osiągnięcia naukowe
- Zainteresowania naukowe
- Stanowiska
-
-
starszy specjalista Katedra Rachunkowości
Do obowiązków pracownika administracyjnego należy:
Przestrzeganie wszystkich obowiązujących przepisów ustawodawstwa pracy, instrukcji i zarządzeń władz zwierzchnich: Rektora i Kanclerza UŁ, Dziekana, Kierownika Katedry oraz terminowe i zgodne pod względem formalnym i rzeczowym wykonywanie obowiązków wynikających z powierzonego zakresu pracy.
Bieżąca obsługa Sekretariatu Katedry Rachunkowości WZ UŁ
Obsługa administracyjno-biurowa Katedry.
Obsługa finansowa Katedry:
- sprawy związane z bieżącym monitoringiem realizacji budżetu Katedry,
- sporządzanie zbiorczych planów i sprawozdań finansowych,
- sporządzanie umów o dzieło i umów zlecenie,
- opisywanie i wprowadzanie wszystkich faktur katedralnych do systemu Portal Pracowniczy, w tym prowadzenie wersji papierowej.
Obsługa organizacyjno-techniczna procesu dydaktycznego Katedry.
- przygotowanie planów zajęć pracowników Katedry w systemie Minerwa,
- przygotowanie harmonogramu obron studentów,
- organizacja i prowadzenie termianarza spotkań studentów w przypadku konieczności kontaktu bezpośredniego z pracownikiem Katedry
- przygotowanie prac, kontakt ze studentami i wysyłka prac na konkursy dla studentów.
Prace techniczne w zakresie spraw pracowników Katedry związanych z:
- zatrudnieniem, nagrodami, opiniami, ocenami
- organizacja i koordynowanie zebrań pracowników Katedry w celu utrzymywania kontaktu kierownika z podwładnymi, wymiany informacji oraz koordynacji zadań
Prace techniczne i organizacyjne w zakresie współpracy z zagranicą Katedry:
- plany,
- sprawozdania,
- kontakty telefoniczne, korespondencja związana z wyjazdami pracowników i przyjazdem gości.
Prowadzenie ewidencji prac naukowo-badawczych i publikacji pracowników Katedry.
Prace związane z aktywnością naukową i badawczą pracowników Katedr:
- współudział w sporządzaniu planów i sprawozdań z badań własnych i działalności statutowej Katedry.
Prace związane z „obsługą” majątku Katedry, a w szczególności:
- ewidencja środków finansowych i rzeczowych Katedry,
- prowadzenie ksiąg inwentarzowych,
- udział w pracach komisji inwentaryzacyjnej,
- prace związane z zaopatrzeniem Katedry w materiały i przedmioty trwałe i nietrwałe,
- przygotowywanie wniosków przetargowych w sprawie zakupu środków trwałych.
Administrowanie i prowadzenie strony internetowej Katedry Rachunkowości
Inne prace zlecone przez Kierownika Katedry
Przestrzeganie zasad BHP i p-poż. w sposób określony przepisami ogólnymi i zarządzeniami Rektora UŁ.
Godziny pracy
- Poniedziałek
- Wtorek
- Środa
- Czwartek
- Piątek
- Sobota
- Niedziela
-