Skip to content

Pracownicy Akademii Pożarniczej

Podstawowe informacje

Pełne imię i nazwisko
Agnieszka Sosna
Główny adres email
Agnieszka.Sosna@sgsp.sgsp
Opis działalności
Osiągnięcia naukowe
Zainteresowania naukowe
Stanowiska
  • starszy specjalista Katedra Rachunkowości

    Do obowiązków pracownika administracyjnego należy:

    Przestrzeganie wszystkich obowiązujących przepisów ustawodawstwa pracy, instrukcji i zarządzeń władz zwierzchnich: Rektora i Kanclerza UŁ, Dziekana, Kierownika Katedry oraz terminowe i zgodne pod względem formalnym i rzeczowym wykonywanie obowiązków wynikających z powierzonego zakresu pracy.

    Bieżąca obsługa Sekretariatu Katedry Rachunkowości WZ UŁ

    Obsługa administracyjno-biurowa Katedry.

    Obsługa finansowa Katedry:

    • sprawy związane z bieżącym monitoringiem realizacji budżetu Katedry,
    • sporządzanie zbiorczych planów i sprawozdań finansowych,
    • sporządzanie umów o dzieło i umów zlecenie,
    • opisywanie i wprowadzanie wszystkich faktur katedralnych do systemu Portal Pracowniczy, w tym prowadzenie wersji papierowej.

    Obsługa organizacyjno-techniczna procesu dydaktycznego Katedry.

    • przygotowanie planów zajęć pracowników Katedry w systemie Minerwa,
    • przygotowanie harmonogramu obron studentów,
    • organizacja i prowadzenie termianarza spotkań studentów w przypadku konieczności kontaktu bezpośredniego z pracownikiem Katedry
    • przygotowanie prac, kontakt ze studentami i wysyłka prac na konkursy dla studentów.

    Prace techniczne w zakresie spraw pracowników Katedry związanych z:

    • zatrudnieniem, nagrodami, opiniami, ocenami
    • organizacja i koordynowanie zebrań pracowników Katedry w celu utrzymywania kontaktu kierownika z podwładnymi, wymiany informacji oraz koordynacji zadań

    Prace techniczne i organizacyjne w zakresie współpracy z zagranicą Katedry:

    • plany,
    • sprawozdania,
    • kontakty telefoniczne, korespondencja związana z wyjazdami pracowników i przyjazdem gości.

    Prowadzenie ewidencji prac naukowo-badawczych i publikacji pracowników Katedry.

    Prace związane z aktywnością naukową i badawczą pracowników Katedr:

    • współudział w sporządzaniu planów i sprawozdań z badań własnych i działalności statutowej Katedry.

    Prace związane z „obsługą” majątku Katedry, a w szczególności:

    • ewidencja środków finansowych i rzeczowych Katedry,
    • prowadzenie ksiąg inwentarzowych,
    • udział w pracach komisji inwentaryzacyjnej,
    • prace związane z zaopatrzeniem Katedry w materiały i przedmioty trwałe i nietrwałe,
    • przygotowywanie wniosków przetargowych w sprawie zakupu środków trwałych.

    Administrowanie i prowadzenie strony internetowej Katedry Rachunkowości

    Inne prace zlecone przez Kierownika Katedry

    Przestrzeganie zasad BHP i p-poż. w sposób określony przepisami ogólnymi i zarządzeniami Rektora UŁ.

    Godziny pracy

    • Poniedziałek
    • Wtorek
    • Środa
    • Czwartek
    • Piątek
    • Sobota
    • Niedziela